Labels

Friday, November 16, 2018

Kebolehan dan Kecekapan

Kebolehan dan kecekapan mengenai diri saya, telah saya kongsikan. Tujuan perkongsian ini adalah bukan dengan niat hendak menunjuk-menunjuk, akan tetapi tujuannya adalah untuk memberi peringatan kepada diri saya dan juga kepada para pembaca bahawa setiap kebolehan dan kecekapan berikut telah saya kecapi dengan berkat usaha saya sendiri. Saya tidak mempunyai kelebihan seperti bakat semula jadi. Oleh hal yang demikian, saya berharap para pembaca serta diri saya sendiri sentiasa untuk memperbaiki diri dan hidup pada setiap masa dengan harapan kita memperolehi husnul khotimah.

KEBOLEHAN DAN KECEKAPAN:

1. Bertutur Bahasa Inggeris
2. Bertutur Bahasa Portugis
3. Bertutur Bahasa Korea
4. Bertutur Bahasa Jepun
5. Bertutur Bahasa Mandarin
6. Mahir menggunakan Excel
7. Mahir menggunakan Powerpoint
8. Mahir menggunakan Microsoft Word
9. Mahir menggunakan Adobe Ilustrator
10. Mahir menggunakan Adobe Photoshop
11. Mahir menggunakan Filmora Wondershare
12. Mahir menguruskan Pertandingan.
13. Mampu membuat aktiviti Perakaunan.
14. Mudah memahami.
15. Berfikiran Terbuka.
16. Penyabar.
17. Mahir dalam membuat rundingan.

No comments:

Post a Comment