Labels

Wednesday, September 28, 2016

Tentang Diri


Bismillahirrahmanirrahim. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Assalamu'alaikum wbt..

Alhamdulillah, segala puji-pujian hanya untuk Allah SWT. Izinkan saya memperkenalkan diri. Nama saya Muhammad Syazwan bin Mohammad Yaacub. Merupakan anak bongsu daripada 3 adik beradik di dalam keluarga saya. Saya berasal daripada Jalan Gombak Setapak, Kuala Lumpur. Saya berumur 21 tahun yang dilahirkan pada tahun 1997.
Saya merupakan seorang yang gemar untuk menonton filem, drama Korea, Jepun, Inggeris, China dan juga Portugis. Selain itu, saya gemar untuk mempelajari ilmu yang baharu untuk kegunaan seharian dalam hidup saya. Sebagai contoh, belajar memasak melalui you tube, belajar bahasa Portugis dan Bahasa Korea, dan juga saya telah mempelajari  bagaimana untuk mengedit video dan gambar.




No comments:

Post a Comment